marți, 17 mai 2011

Furaciosul de inimi si de prieteni!

Sotul meu , el e!  un mare bandit :P.  Adica nu a fost de ajuns ca mi-a furat  inima acum 11 ani (ce romaaaaantic ;))) dar acum imi fura si prietenii. Prietenii mei! Aveam si eu 2 prieteni  de gen masculin si a trebuit sa se bage el sub pielea lor si sa ma inlature asa cum face cateodata noaptea cand ma trezesc cu jumate din corp atarnand pe marginea patului.

Prietenii despre care vorbesc sunt fostii mei colegi de liceu, George (Durbi) si Ove de care eram nedezlipita! Eram geana intruna dupa ei, ca un catelus fidel care-si urmeaza stapanul neconditionat.
Si cu Durbi am reluat legatura de cand m-am intors in Brasov. Ne-am vazut o data doar noi doi, dupa care i-am facut cunostinta cu Tanaru’ si aia fost tot!  Era “Laura + Durbi = best friends”, s-a dus naibii! Noroc ca are o dulceata de prietena de care m-am lipit instantaneu si mai compenseanza dar …tot ma oftic !
Si daca nu era suficient, acum 3 zile m-am regasit si cu Ove, pe care nu l-am mai vazut de 10 ani!!!  Doamnee, Ove ce dor mi-a fost de tine! Yeee, refacem triunghiul zic, “grupul Milenium” guys, mai tineti minte? Siii,  ce credeti ? Mi-l fura si pe el!  Ieri cel putin am crezut ca o sa crap de gelozie. Au iesit toti 3 la plimbare cu bicicletele romantic in ploaie, iar cand s-au intors acasa radeau care mai de care si povesteau ce li s-a intamplat  cum i-au stropit masinile pe drum si cum sunt uzi leoarca si hii  hi hii ha haaa haaa . Ce sa spun maaaai, hai sa radem!!! 
Stateam la masa si ma uitam cum se distreaza toti trei si-mi venea sa-mi bag furculita intre ochi de gelozie. Radeau intruna la glumele Tanarului, pe cand pe ale mele parca nici nu le auzeau!  Heei, mai tineti minte baieti cand am fost la Sinaia toti 3 cu trenul  si cum intrebam din 5 in 5 minute daca am ajuns in gara Sinaia, iar cand am ajuns de fapt am uitat sa ne dam jos ca adormiseram ca prostii?!!  Haaaaa haaaaa, si incep sa rad zgomotos de una singura iar ei..” Daaa tu? Asa am facut? Cand a fost asta? ..Aaaaaaaaaa, imi venea sa mor de nervi!
Si Ove mai sta numai pana vineri, cine stie cand il mai vad.. trebuie sa fac ceva sa castig teren inapoi!!! Un plan diabolic ceva, nu stiu..ma gandesc sa-i cumpar Tanarului bilete la niste concerte ale unor trupe favorite ceva... Aveti idee, pe unde presteaza zilele astea Guns N'Roses? sau Manu Chao? :)) Ma ajuta cineva cu un bilet ceva? ORIUNDE pana la urma, ca sunt disperata!  biletemoca.ro, va bagati? ;)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu