marți, 11 februarie 2014

Facturi day today

Azi a fost ziua deschiderii facturilor la utilități. E o zi pe care am încercat s-o aman cât am putut de tare până azi de dimineață când am zis: gata, a venit momentul! Mi-am luat aer în piept, mi-am făcut o sfântă cruce și m-am aruncat spre  cutiuța poștală cu degetele și buzele tremurânde.  Una bucată RDS-RCS, una bucată ELCTRICA una bucată  GDF Suez - bun sunteți toți 3 copiii mei, ce mă bucur că vă văd….NOT!!!
Pe îndelungul drum spre birou - fac 3 minute -  încep să le deschid : încep cu RDS-ul mezinul familiei- care este cel mai cuminte și constant : suma aceeași ca în fiecare lună, bun, te pupă mama, primești azi un chupa chups.
Vine rândul surorii mijlocii Electrica, asta este cam fițoasă, depinde cum doarme:  într-o lună e mai decentă în alta întrece măsura, acum..să zicem că și-a făcut puțin de cap, dar o iert că luna trecută a fost cuminte.
Ultimul evident, bagabondul de Suez care cred că și-a făcut o iubită ceva, că de 2 luni o arde pe mega nesimțire:  deschid plicul, să cad jos la semafor: 300 de lei!!! Treeeei sutee de lei pentru o fucking garsonieră în care nu crește temperatura mai mult de 22 de grade pt că am la intrare o ușă de toată jena, și mai stau și pe colț, și nici nu am vecini la etajul inferior, pfuaaaaaaaaaaa. Păi ce faci băiete, eu te-am făcut, eu te omor!
Aveam părul  din cap ridicat la un metru înălțime. Înălțimea mea de altfel :))
Intru în birou ca o ghiulea și zbier : Să crăăăăăăp și alta nu!!! Mi-a venit gazul 300 de lei pe o lună, pe o lunăăăăăăă, la o garsonierăăăăăăă!!! Deci este incredibil!!!! Nu va apropiați de mine!
 -              Bună dimineața Laura și ție!
 -              Yeah, whatever, lăsați-mă în pace!!!
Și continui eu cu plângerile, colegii deja mi-au dat ignore de la prima strigătură, s-au atenționat reciproc că azi trebuie să mă lase în plata Domnului:  băi, lăsați-o în pace pe Ciucă azi că s-a trezit cu fața la facturi!! ha ha ha, ce-am mai râs, le-o scurtez zeflemitor!

Și cum am și un fiu vitreg - Vodafone îl cheamă, am sunat și aici că eram turbată- mi se părea că toată lumea mă fură și își bate joc și trebuia să le arăt eu lor că nu mă face nimeni pe mine!!  Mi-am adus deci aminte, fix azi, că mi-a expirat perioada contractuală și mi-au promis că voi fi sunată pentru renegociere când surpriză! au trecut peste 2 săptămâni și încă nimic. Mă prezint frumos, după  care îi explic băiatului de la firul telefonului speța în care mă regăsesc și concluzionez: în final, va rog să notați acolo: pentru faptul că nu am fost sunată așa cum ați promis, clientul este indigant. IN-DIIIIG-NAAT! Și loveam cu arătătorul de birou până mi-am înroșit buricele degetului. V-ați notat?!! Da, sigur doamnă am notat! Explozie de râsete evident în birou , oooo Ciucă ce le-ai zis-o, ești o dură!!!!  ;)))))

3 comentarii:

îmblânzitorul de centrale spunea...

Și totuși credeam că te încălzești cu căldura din sânul dragostei... Până la urmă gazul rupe inimi...

războinicul pașnic spunea...

Apropos: ai rămas în urmă pe martie iar pe aprilie vine scadența imediat... la articole publicate pe blog...

Rontzy spunea...

aah, am ramas in urma si cu , comentariile bag seama :)) sorry, acum le-am vazut.

Trimiteți un comentariu