duminică, 27 septembrie 2015

@the office

Nu am mai scris demult. Și nu că nu aș fi avut subiecte. De la ultimul post, unde viața de burlacă la garsonieră îmi dădea migrene, între timp, mi-am făcut upgrade la camere, am două acum, am și un iubit minunat care (încă) îmi suportă crizele de mamă disperată care nu mai doarme de 10 luni noaptea, și...o mică moștenitoare a imperiului Hello Kitty pe care îl dețin – deloc în  concordanță cu ideea tatălui ei care o vede o rockariță înrăită. Ei, hai  am căutat totuși pe net și am găsit tricouri roz cu Hello Kitty rockariță - o frumusețe! Așa că toată lumea va fi fericită. (mai puțin ea, probabil). 
  
Dar să nu divagăm zic, ideea postului a venit de la un nou strike dat de unul dintre colegii mei, care sunt tot unul și unul, după principiul nebun la nebun trage. Păi avem așa: 
  • una bucată Cristina, care pe vremurile ei bune de sales, suna la clienți, și la cei cu nume unguresc, cum nu putea să le pronunțe numele, îl pocea, după care o pufnea râsul și le închidea clienților în nas. Meanwhile, s-a lăsat de sales, mulțumim Doamne! și are acum propria ei afacere, event planner, unde face trebuță, nu glumă. Tot ea, este cea care înainte să-i vină tanti care o ajută la curățenie în casă, stă înainte sa o cheme, o zi întreagă să facă curat că naaa...e rușine să vina femeia în casa vraiște. Aaaa și tot ea a exclamat când povestea cineva că merge pe valea Loarei, uaaaaa, mergi în Maramureș? 
  • una bucată Oprea, pfffu e tare greu cu ea..la ea este totul simplu și ea cunoaște de la bun început soluțiile la probleme doar că se rezumă numa' să le confirme dupa ce altii se chinuie cu orele să le găsească: Păi da, normal că trebuia să....Pe bune, Opreaaaaa?? Ea poate să facă de toate: păi nu știați că într-o seară a băuta ea SINGURĂ, o ladă de bere și nu a avut nimiiic? și tot ea, mergea pe vremuri la iarbă verde cu clăparii în picioare așa de frig era în Zărnești la pădure, primăvara. Pe seamă ei se nasc cele mai multe mistouri, fără să se supere la unele chiar grele, în schimb se supără când te aștepți mai puțin și din te miri ce. Ciudată Oprea, pardon Diaconu că e căsătorita de 2 ani, dar tot Oprea ne e mai la înde’gura. Ca la mine de altfel, Ciucă e mai simplu decât Cio-co-dei-căăă
  • un bucată  Bâțanu - femeia biroului deși este bărbat. Mereu are de comentat, el le știe pe toate, nu-i scapă fucking nimic. Nimic. El știa cred că sunt însărcinată înainte să aflu eu. 
  • două bucăți- șefi, Cipri – replica lui favorită: fetelor, încasăm și noi ceva azi? și Denisa, șefa, fanul incontestabil al mâncatului sănătos și al apei alcaline, cu pH ridicat, al apei Kangen cu alte cuvinte. Să te pună naiba să-ți desfaci un sandwich cu salam când e ea în bucătărie, că ți-ai dat foc la valiză: Aloo, ce faaaaaci? Te face de ajungi să mănânci pe ascuns în WC. Cu lumina stinsă, că ai auzit tu de undeva, că vegetarienii văd prin ușă. Râdem, glumim, dar o iubim că știm că ne vrea binele. Și că e șefa noastră :)) 
  • una bucată Alina, nașa fiicei mele- inginerul care stă, stă, te ascultă și zbang la sfârșit îți dă bucata. Când face o glumă, după ce o eliberează, își țuguie puțin buzele și așteaptă să vadă dacă te prinzi. De cele mai multe ori nu ne prindem, pentru că repet, ea este mult prea deșteaptă pentru grupul nostru, și rămâne astfel cu buzele dezamăgite. 
  • una bucată Roxi, vânzătorul number 1, o dai afară pe ușă, și intră nu pe geam, direct prin tavan! Cu gura mare, ca și subsemnata de altfel, ea este bau-baul biroului. Băăăi, aveți grijă, că dacă află Roxi...mie mi-e frică de ea... 
  • una bucată Codruț, soțul lui Roxi, el este bebelușul biroului, care vrea să fie pace în lume și să ieșim cât mai des și să fim prieteni buni cu toții. Replica lui preferată este: când mergeeeeeeem?
  • una bucată Brăneanu, la el viața e așa: plm, plm, plm!  aaa, și îi place șoricul.
  • Pe ultimul loc, nu întâmplător, l-am lăsat pe Mistrețu’, Andreea, fata mea. După principiul, eu am făcut-o, eu o omor, face treabă bună, dar și când le nasolește, le face de mă îndoaie. Ultima ei ispravă care e? A lovit exact în punctul nostru forte: clientul! păi nu suntem noi organism de certificare care pune accent pe satisfacția clientului? Nu e el, Dumnezeul nostru?  Ba da, până intră Mistrețu' în scenă...a trimis o factură la un client, unde la obiectul facturii în loc să treacă serviciul prestat, a dat copy paste dintr-o convorbire avută recent cu cineva căruia îi murise....chiar  băi mistreț, cine murise, after all? în fine.. a trecut pe factură: Condoleanțe, Dumnezeu să-l ierte!!!!! și o sună la 5 minute, clientul "îndurerat", 
- Doamnă, dacă vreți să faceți o glumă, să știți că este una foarte proastă. 
- Ce glumă Domnule X-lescu? 
-Cum ce glumă, ne-ați trecut pe factură: Condoleanțe, Dumnezeu să-l ierte!! 
  
Vaaaaaaaiiiii, și urmează o pleiadă de scuze și de explicații, dar ce folos...funerariile, pardon zarurile au fost aruncate! 

Restul colegil
or care nu v-ați auzit apelul nominal,  voi sunteți prea cuminți și buni să am ceva de comentat.

Love'ya all!:* 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu