sâmbătă, 18 iunie 2011

Sunt de plastic, se usucă!

Astăzi am fost martora unei situaţii rupte din poveştile cu Păcală. Am înebunit de râs. Holul clădirii în care avem noi biroul este dotat cu zeci de ghivece frumoase , viu-colorate, pline de viaţă şi prospeţime, veşnic verzi, lucru de sine înţeles pentru simplul fapt că sunt.....din plastic!
Şi cum stăteam noi frumos fiecare în banca lui aşteptând să se sune de plecare, îl văd la un moment dat pe Dragoş, colegul din linia întâi, cum se tot ridică de pe scaun şi tot analizează ce se întâmplă pe hol, după care zice: băi nu-mi vine să cred, bărbatul de serviciu (da, avem bărbat, nu femeie de serviciu :))  udă florile de plastic!!!

În momentul acela întrerup orice activitate şi mă ridic repede neuitând, bineînteles, să adaug un „Nu pooot să creeeed” de consternare şi mă duc să văd şi eu minunea. Şi o văd: bărbatul de serviciu avea un pet de 2 litri de apa şi DA! uda florile de plastic. Jesuus! Nu pot să mă abţin şi ies afară să-i analizez gradul de discernământ. Afară toate ghivecele băltăceau de apă în jurul lor, iar udătorul de serviciu se întorcea vesel de la o nouă plantă “salvată” de la însetare.
 -  Nu va supăraţi zic, ştiţi că florile acestea sunt de plastic? De ce, Doamne-iartă-mă, le udaţi?!
-  Aaa da, domnişoară ştiu, dar aşa mi-a zis doamna Gabi, să le ud. Şi noo, dacă aşa mi-a zis, eu le ud. 
 -  Da, dar nu înţelegeţi că sunt de plastic? Ce udaţi la ele? Uitaţi-vă puţin! şi iau o frunză în mână şi i-o arăt. 
 - Păi nu vă uitaţi şi dumneavoastră ce uscat este pământul?!! şi-mi arată direcţia “Rădăcina înfiptă în pământ-de-plastic”.   
 - Ok zic, bătând evident în retragere, (chiar nu era loc de nimic :)) dacă v-a zis “Doamna Gabi” aia e! spun coborând cu el scările că vroiam oricum să merg şi până la baie.   
 - Mă duc acum să le ud şi pe cele de la intrare mai zice, conştiincios nevoie-mare, timp în care apare paznicul de la BRD şi îngrijorat de efortul depus de confratele său, elaborează: băăăi, ia şi tu un bidon mai mare , ca să nu mai faci atâtea drumuri!!  

Tare??!..Foarte tare!!! :)))


5 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Gizăs!
:)

Rontzy spunea...

:) yeap, asta am zis si eu :))

sanzy_k spunea...

nu-mi vine sa cred ce am pierdut!!!

Rontzy spunea...

:))) daaa sa stii, am inebunit de ras =)) =))

Anonim spunea...

=))''NU POT SA CREEED"

Trimiteți un comentariu