luni, 27 iunie 2011

Şi când mă gândesc că va fi şi mai rău...

Weekendul acesta  a fost pentru mine unul în care mi s-a confirmat încă o data cât sunt de „apusă”. După ce  am bocit de mama focului sâmbătă la un film pe HBO  „Hachi”  (să NU vă uitati la el!! este despre un câine frumos şi inteligent şi cuminte şi fidel care şi-a aşteptat stăpânul la gară după ce acesta a murit, timp de 10 ani la aceeaşi oră când ştia el că venea de la serviciu, :((  ) , seara,  ne-am şutit în Ground Zero să ne facem puţin de cap. Şi serata per ansamblu a fost ok, exceptând 1-2 incidente, dar faza este că a doua zi, am fost ruuupta! Gâtul (ceafa) varză de la dat din cap pe Chop Suey (ce să fac dacă mi-a dedicat-o special mie Durbi ?), spatele rupt în cinci, picioarele deşirate în opt.
 
Şi cu starea asta pe cap, a venit momentul să fac baia de „duminică" ;)) doar că am uitat un singur amănunt: m-am vopsit în urmă cu câteva zile, o prună aşa vineţie, lucru care mă determină de regulă să mă spăl separat până se mai duce din culoare: adică trupuşorul separat şi perişorul separat. Fiecare cu ....mama ei! Acest mic amănunt după cum spuneam, l-am uitat. Şi m-am aruncat eu frumos în cadă şi în momentul clătirii capilare cum stăteam eu aşa cu ochii închişi cu duşul pălărie, deschid  la un moment dat alunele şi ce văd? Cada pliiină de lichid roşu: aaaaaaaaaaaaaa, sângeeeeeeeee! Încep să urlu ca un uliu şi buzele îmi tremurau mai ceva ca la marele îngheţ.  Nu trec 3-4 secunde şi realizez: aaah , te-ai vopsit, maniaco!! E de la vopsea..dar ..roşu? m-am vopsit „prună”. În fine...şi cum răsuflam uşurată că sunt încă sănătoasă (fizic!), mă apuc să curăţ gura de canalizare că am văzut eu că s-au strecurat câteva dintre firele mai revoluţionare de păr. Când bag mâna, altă panică: gââââândaaaaaaaaaac!! Şi urlu iar. La câteva secunde distanţă realizez că nu era decât un cleştişor de păr, negru şi gras ce-i drept, cu care avusesem eu prins părul când am intrat în cadă şi pesemne căzuse de pe marginea căzii.
Şi colac peste pupăză am mai avut şi o noapte super agitată, cu vise dubioase şi prevestitoare de lucruri.
 
Va vine să credeţi că va fi şi mai rău, adică..poate voi face şi 50, 60, 70 de ani..ce muma’sa voi face  oare atunci??!!
 
PS: şi cum cin’se aseamănă se adună,  începe şi Tanaru’ de dimineaţă să strige ca din gură de şarpe:
 
Băăăăăăi, azi e ziua lu’ naşa!! (sora’mea, care este născută pe 30 iunie, adică... nu mai sunt decât 3 zile până atunci.  :))))
 
Baieteee, you wasn’t even cloooose!!! 


3 comentarii:

Anonim spunea...

:))) astept sa te tii de promosiune

Anonim spunea...

king of vcm

Rontzy spunea...

Oooh, King, chiar ieri ma gandeam la tine ca sigur vei avea obiectii ca nu m-am tinut de promisiune ;)) hmmm, ma voi revansa. Big time! :D

Trimiteți un comentariu