miercuri, 2 octombrie 2013

Popi, asta e pentru tine

Nu știu ce e cu mine în ultima vreme de tot simt nevoia să-mi exprim sentimentele față de persoanele dragi. Am înebunit!! Se topește sloiul de gheață ;))
Mi-am dat seama azi-dimineață că din toate persoanele dragi mie, nu am dedicat nici un centimetru  pătrat de condei iubitei mele prietene  Andra sau Popi, Popârcelu', Globette, Iepurele belit, Viezurele de Baltă, și mai vreți ?:)) 

Prietena mea iubită, o  persoană atât de veselă și tonifiantă, încât aș putea să petrec ore întregi lângă ea, și nu m-aș plictisi.  Este lângă mine de fiecare data când o dau în bară, de fiecare data când îmi vine să plâng, de fiecare data când de abia pot respira de fericire..indiferent de stările prin care trec, pun mâna pe telefon s-o sun să-i împărtășesc din ale vieții mele. Se bucură pentru mine, suferă alături de mine, suntem două în una. Și fizic. V-am zis cât semănăm? Pfuaaaa, două picături de "șampanie" cum ii place ei să zică. Pe vremea când eram căsătorită și venea în wkd-uri la mine Tânaru' pleca de acasă: frateee, cu una mai mă decurc dar dacă se dublează treaba, eu nu rezist!!  

Popiii, te iubesc, știi da?!!!!! 



  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu