duminică, 8 decembrie 2013

Dacia 1310, te iubesc fetiță!!

...sau altfel spus "Țăranul și X6-le". Eu sunt asta. Știu că sunt cam dură cu mine în ultima vreme, și mi-am tot propus să mă iubesc mai mult :)) dar la ce tâmpenii fac zilnic nu pot să nu fiu obiectivă și să nu realizez că nu mă îndrept spre ceva bun în stilul adoptat în ultima vreme. Ce am mai făcut de data asta? Păi nimic altceva decât că am ajuns la spital la urgențe după ce mi-am prins degetele în portiera mașinii. Și nu în orice mașină ca să fim bine înțeleși- ci in X6-le lui Cipri cel mult dorit și lăudat - Doamne cât am așteptat eu cu Denisa să ne plimbăm ca fetele cu el, să ne facem de cap câteva zile – aveau niște scenarii colegii de la muncă...Denisa, ești sigură că o iei pe Ciucă cu tine că te face de râs frateeee -  închipuieți că la un semafor lasă geamul așa încet și cu o  privire sexi-provocatoare se adresează unui grup de baieți care stau cuminți la trecere – heeei ce fac baiețiiiii castraveții? și dintr-odată panică!! - din greșeală a lăsat prea mult geamul jos și se vede că stă pe un scaun de copil!! Ha ha, râsete în cascadă la birou în timp ce eu îmi dau ochii peste cap – man, iar încep ăștia cu glumele lor răsuflate!  Dar să nu divagăm foarte tare zic! Cum spuneam am reușit performanța maximă de a-mi lăsa degetele în portieră pentru că se pare că o șmechereală de mașină precum X6-le te și ridică dar te și coboară sau mai bine zis turtește- are un sistem de închidere automată a ușii și micul "peasant" ca mine nu a fost pe fază și zdranc mă trezesc cu degetele în portieră și mai și aud click-ul de la blocarea ușilor- să inebunesc, zbieram și băteam în geam ca disperata cu mâna rămasă în dulcea libertate: 
- Denisaaaaaaaaaaaaa
- Da, ai uitat ceva?!! 
- Ahaaaaaaaaam, degetele în portieră!!!!!
Reușesc să mă eliberez când, la o privire spre minunatele mele degețele de pianistă îngheț preț de 3 secunde: le aveam deformate exact ca în desenele cu Tom și Jerry. Pfuuuua, o să-mi cadă degetele Denisaaaaa, de fapt cred că toată mâna și cred și piciorul!!! hai la spital man că eu mor aici, aduceți targa că nu mai pot deja nici să merg!!! Acolo evident că nu se uită nici naiba la mine: mdaaaa, încă unu' care își dă cu ușa peste degete - sooo boring!! - m-au trimis la radiologie fără măcar un control în prealabil - ia mă să vedem proasta asta își poate mișca degetele, sunt rupte sau doar traumatizate în fine - sistemul nostru de sănătate o altă poveste în care nu am chef și spațiu suficient că să intru în detalii, ideea e că până la urmă mi-am revenit oarecum-mi-am pierdut simțul tactil la două degete pentru o scurtă perioadă, (sper!!), dar mai mult de atât am ajuns la următoarea concluzie: Dacia 1310, te iubesc fetiță!!!!!

PS: a doua zi la birou miștourile au curs gârlă evident, nu sunt scutită nici dac-aș fi pe patul de moarte văd: 
Ce ți-am zis Denisa că n-ai cu cineeee?!!
Ce face Tom Degețel, a ajuns la birou?! 
Ciucă azi pleci tot cu X6-le?! hai că mai ai o mână!


  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu