miercuri, 13 aprilie 2011

O saptamana nebuna, nebuna, nebuna!

Voua nu vi s-a intamplat sa aveti parte uneori de o saptamana nebuna in care sa nu reusiti sa faceti nimic din ce v-ati propus pentru faptul ca nu apucati pur si simplu?
Sa detaliez dara. Dupa un weekend absolut ratat, in care, de la kktul asta de vreme ploioasa pozitia dominanta a fost doar orizontala si semi verticala (nu va ganditi la prostii ca eram ba cu telecomada sau cu cartea in mana, ba cu perna in freza) mi-am propus ca macar pentru Luni sa fac ceva de’ale gurii ca deh, sunt femeie maritata nu mai merge vrajeala cu un iaurt dimineata si un covrig la pranz ci...trebuie sa gatesc doua iaurturi dimineata si 2 covrigi la pranz :)))). Aaa,  mint! Am fost si la verticala pt 1 minut duminica cand a strigat Tanaru la un moment dat : ningeeeeeeeeee, si dupa ce mi-a trecut verde-albastreala din fata ochilor ca ma sculasem brusc si am ametit, m-am uitat pe geam, am facut ochii cat cepele am zis “ Nu pot sa creeed” dupa care am cazut lata la loc exact in pozitia in care eram inainte sa ma ridic din pat.

In fine, si a venit si ziua de Luni, vin acasa cu ganduri mari cand ce sa vezi, ma ia Tanaru, “Rontzi, hai cu mine pana la o Diverta sa-mi iau bilet la Manu “(in speranta ca eu nu am nevoie ca poate castig la concursul cu care i-am zapacit pe toti pe facebook). Am agreat ideea tanarului sot, cand in oras ce sa vezi! Ne vine ideea sa trecem “doar sa salutam” niste prieteni care stau in apropiere. Si uite asa cu una cu alta, ne apucam sa ne aratam pe youtube care ne sunt favoritii de la “Romanii au talent” - baa ati vazut-o p’aia cu bara ce face nene? Dar pe aia mica de canta ca una mare? Ti se face pielea gaina, e brasoveanca tre’ sa tinem cu ea, dar i-ati vazut frate pe tipii aia cum se tin in maini, si pe barmanul (tot brasovean) care face megashow cu paharele?, incredibil!! Si iaca se face brusc! 23:30 si plecam in tromba spre casa. Miiig miiig.....  Eeeh las’ ca fac maine ceva de papa. Pana atunci..platoas rece!
Si vine Marti. Ziua in care ne programasem demult sa ne vizitam o prietena care are o scumpete de fetita de 1 an. Si ajungem si acolo si hiih hii ha haa, Sara, pernaaaaaaa! (are prietena mea o faza cu perna , ii arata copilului perna si striga Peeeeeernaaaaa, si mica pac! se opreste din orice face si se arunca cu capul pe perna ca un mic kamikaze. Ne-am intors cu febra musculara la burta de la cat am ras. La 22:00, fix cat sa fac un dush si sa ma arunc cap in asternut. Eeeh, las’ ca fac maine ceva de papa! Pana atunci..platoas rece.
Si vine Miercuri. Trec pe la ai mei de la birou ca aveam sa le las o adeverinta, si profit de ocazie si-l sun si pe Tanaru, baietee, hai la masa sa mancam si noi ceva cald pana ajung acasa sa fac eu ceva. Si vine, norocul lui! ca dupa aceea am trecut " 10 minute "  pe la o prietena si am ajuns iar la 22:00 acasa. Lasa ca fac maine ceva de papa. Pana atunci..ati ghicit, platoas rece.
Si  o sa vina si ‘maine” si pot sa spun de acum ca iar nu fac nimic pentru ca am stabilit sa merg la alta prietena de’a mea care a nascut acum 1 luna si claaar trebuie sa mergm sa-i vedem mostenitorul, ca era demult stabilit.  De vineri, macar am bunul simt sa zic tot de acum ca nu voi construi nimic ca am germana dupa birou si apoi saptamanala ieseala de vineri seara cu amicii. In plus, doar n'oi gati vinerea seara, adica dupa atata munca in timpul saptamanii...doar n’oi sta sa sclavagesc in bucatarie, ca doar nu am inebunit, draga!

Eeeh, dar nu-i bai, ca ma revansez eu sambata,  incropesc eu ceva rapid...  in timpul concertului Manu Chao! :D:D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu