joi, 14 aprilie 2011

Psssssss.......


Cam aşa face parcă un balon care se desumflă, nu? 
  
Aşa am făcut şi eu astăzi, o zi aprigă de Luni, în care m-am luptat  de mama focului cu  Moş Ene, ştiţi voi..al' de vine pe la gene.. Dar eu nici vorba să mă predau ” JAP! o cafea pe la 9, JAP! a doua cafea pe la 10, JAP! un ceai verde pe la 11, JAP! un Rammstein pe la 12 şi tot aşa. 


Dar să nu divagăm zic! Întorcăndu-mă de la birou, în exact aceeaşi stare pe care o aveam  de dimineaţă, adică cu ochii mici de chinez de la somnolenţă, ajung frumos în staţia lui 1. Auuutooobuz 1! Şi cum stăteam eu şi aşteptam frumos în staţie mă aud chemată de o voce feminină din spate.. Nimeni alta decât Doamna de la bilete!! O cucoană pe la 50 de ani cu un batic în cap care-i ascundea niscaiva bigudiuri elaborează:  
 -  Domnişoară, nu va supăraţi că va întreb! De unde v-aţi luat geanta aceasta superbă? 


 Iataaaaaaa! Vine confirmarea a 2 ani de  purtare zilnică a Zeiţei Poşetelor! Da,EA, Mecca poşetelor îşi primeşte în sfârşit lauda bine-meritată a poporului! 
  
 -  Oh, fac eu uşor ruşinată, va mulţumesc, este primită cadou de la o prietenă care o are din Grecia, este superbă, nu ? e minunată ştiu, nu mă despart de ea niciodată, o port de când am primit-o continuu, nu pot să...şi aş mai fi continuat eu monologul dacă nu m-ar fi trăznit brusc peste faţă replica ce a urmat: 
  
 - Pentru că este ziua lu' maică'mea în curând , face 70, o sumă rotundă deci, şi i-aş fi luat o poşetă, şi aşa mi-a plăcut asta de-o aveţi dumneavoastra, domnişoară... 

Nuuuuuuuuuuu......!!!!

7 comentarii:

gabifatu spunea...

asta e ca faza cu "bluza din asta avea si bunica". nu? :))))nu era de-ajuns una????

Rontzy spunea...

daaaaa, ceva de genu' ;)))

Anonim spunea...

macar e voluminoasa :)

Razvan Muntean spunea...

@cioc, nici nu stiai cine e printre cititorii fideli. Sa stii ca meriti un cico pentru blog. ;)

@gabi, chiar era pe bune ;)

Rontzy spunea...

@Razvan, da, trebuie sa recunosc ca sunt surprinsa. Pai...da, merit, si nu numai un cico, si nu numai pentru blog. :)

Chestia cu blogul a venit dintr-o dorinta de a comunica si cu cei care nu-mi sunt in apropiere. Primul a fost un wordpress inceput in ianuarie 2010, multe dintre posturile de inceput fiind pur si simplu transferate de acolo..

Unknown spunea...

Hai ca am descoperit pe cine citesc de azi inainte! Laura, la fel de glumeata ca intotdeauna! Si uite toata familia Imopedia, de oriunde ar fi ei, cum se aduna pe blogul Laurei!
Salutare gasca!

Rontzy spunea...

Merci tare mult Daniel, ma bucur ca m-ai gasit!:))) da, sunt in continuare un mic "magnet" pentru familia mea imobiliaro-bucuresteana :P

De la bine in sus iti doresc!!

Trimiteți un comentariu