duminică, 20 ianuarie 2013

We go raw wegan

Mda am înebunit și noi - devenim fanii mâncării crude, vegetariene, sănătoase, frumoase, drăgăstoase, chiparoase, și tot așa. Și eu - bucătăreasă  desăvârșită- nu mă întrebați cum am făcut ceva că nu știu decât să vă enumăr ca la școală- în cel mai bun caz- ingredientele: am pus nucă, banană, cocos și curmale. Aaaa, și merișoare. Și niște goji. Și parcă și o  mână de alune. Dar nu mai știu câte din fiecare. De regulă le iau și le arunc în blender câte îmi vin la mână: mi-am băgat mână în punga cu nuci, pac le-am trântit în blender. Mi-am băgat mâna în punga cu merișoare, tac le-am aruncat în blender. Rezultatele sunt întotdeauna cu final neașteptat: câteodată produsul finit este demn de podiumul olimpic, câteodată - dezastru total - "gherle " cum le zice soțul de o sinceritate enervantă câteodată! (man, ce naiba, nu poate și el să aprecize cât m-am strofocat să pun toate aceste ingrediente într-un blender și să apăs apoi pe un buton? Ia să facă nene el data viitoare, dacă crede că e așa ușor!  Enervant mai e!

Azi m-a apucat hărnicia și am construit ceva mâncare vie, nu vă speriați nu o să încep să scriu rețete de acum - nu de alta dar v-am zis, nu știu ce fac, dar din când în când o să mai arunc probabil câte o imagine două cu "prada" cum fac pescarii care se simt din când în când norocoși. 'Cuz is all about luck in my little kitchen... 






  



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu