sâmbătă, 1 octombrie 2011

Thank you note

Încep noul sezon de toamnă- iarnă-vară, prin  a-i mulțumi lui Cristi de la LucruriGratis (așa e cunoscut printre prieteni: băi, m-a sunat Cristi. Care Cristi? De la LucruriGratis! aaaa, bun așa!)  pentru invitația lansată la Desperados Party ( invitație demnă de niște VIP-uri, cu masă exact lângă scenă, unde  a prestat frumos ROA, sau Riiiise of Artificiaaaaaaal), aceeași masă care nu accepta sub nicio formă sticle de bere goale pe ea, și astfel curgeau (literalmente) gălețile cu beri de ne simțeam la un moment dat ca în episodul din robotzi "Mucificatorul". Eram toți cu berile în mână, cu greu le lăsam pe masă când trebuia să mergem la baie, și atunci atenționam cel puțin 3 persoane: băi, ai grijă și tu de berea mea! Și cum spuneam, eram ca Mo în club cu berea în mână, luminați de o rază fosforescentă, cu o mână în sus și cu alta ținând berea strâns la piept: "da din buci, da din buci, fă-te, fă-te , fă-te muci”. 
Interesantă a fost dialogarea sau mai bine zis zbierătura unii la alții că trebuia cumva să fim peste decibelii clubarnici, cu Radu de la GroapaCuProști, care, deși cunoscut atunci pentru prima dată, aveam impresia că-l știu de ani lumină. Omu' era foarte funny - recent lăsat de fumat, adulmeca fiecare țigară a convorbitorilor din fața sa, de te și speriai la un moment dat dacă nu erai atent, că te trezeai  brusc cu o față lipită de țigara ta, un moment de neatenție putându-se solda cu  traume fizice pentru proaspătul prieten făcut. 


Ora 3 ne-am gândit noi că ar fi bună pentru a ne întoarce acasă, imediat după concertul ROA, la care eu, RoxiNico , Ralu și 2-3 băieți  de la masa noastră de "VIP" ;) am fost singurii fani adevărati, care dădeau din cap , mâini și picioare, în ciuda "indigenilor” cum le spunea Carmen, care obișnuiesc să vină regulat în clubul Kasho, al căror dans se limitează la a da din bărbie și mâini băgate în buzunarele din față ale blugilor în cazul bărbaților, și sâni și pântece piercinguite în cazul femeilor.
 
PS1: și eu am piercing ! :))) 
PS2: poza am șutit-o de la Rivionze

4 comentarii:

Cristi Mosora spunea...

Bai, sa stii ca a fost fain sa dam din maini, picioare si cap la ROA :)

Radu spunea...

Servus!
Astazi am 2 luni fix ....;-)

Nico B spunea...

A fost chiar fain, si in ciuda incidentului de la intrare a fost super! :)

Rontzy spunea...

@Nico, Cristi, da, da, chiar nu ma asteptam sa ne simtim asa bine ;)
@Radu, bineeeee, hai cu a treia! :P

Trimiteți un comentariu