duminică, 15 mai 2011

Unde-s multi, Brasovul creste

Cu acest indemn m-am culcat in gand de dimineata pe la ora 5-5.30 (mai stie naiba cat era exact!) desi imi bubuiau inca urechile de la boxa din Ground Zero, locul obisnuit de ucis monotonia in fiecare sambata seara. 
Imi place enorm cum suna. Este motto-ul viitorului ONG ;) Social Media Brasov, un grup de oameni care sheruiesc pasiunea pentru tot ceea ce inseamna online. Si fiind inca un proiect in fasa, acesta se bucura de sprijinul unor nume sonore din blogosfera romaneasca, prefer sa nu dau nume (nu de alta dar sigur nu-i stiu pe toti)  si imi place si vorba aia  "daca taceai filosof ramaneai".  Eeeee, de fapt vreau si sa va tin pe toti in suspans, asta fiind de fapt un teaser de genul “ stati pe aproape si in curand va voi face dezvaluiri incendiare despre CINE sprijina SMBrasov. Nu pierdeti emisiunea aaa..postul urmator! :D 
In alta ordine de idei, s-a discutat despre socia media si despre ce inseamna ea pentru ficare dintre noi, pentru unii un mod de a-si promova afacerea, pentru altii chiar un mod de a trai, sau pur si simplu doar un mod de a povesti celor din jurul tau ce ti se intampla in viata de zi cu zi. Acesta din urma este cazul meu. Am ramas fidela (pentru moment) definitiei originare a cuvantului blog (Blog  = un jurnal online creat si postat de grupuri sau persoane individuale, articolele fiind afisate in ordine cronologica..) aaa, si un mic amanunt ..pentru faptul ca nu am ce afacere sa promovez, adicaaaa, sa fim siceri pana la capat, zic! :)
Alte teme discutate au fost viitoarele proiecte SMBrasov, cum este de exemplu Transalpina propus de Bloghita, o drumetie pe 16 iulie in zona dintre Sebes si Gorj, un drum inca  virgin pentru picioarele bloggerilor din cate am inteles, mai multe de la discutii vad ca a scris Manu pe obisnuit.eu

In pauza, Cristi de la Lucrurigratis.ro, si-a demonstrat inca odata pasiunea pentru catarare, preferand sa urce pana la etajul unu folosindu-se de protuberantele intalnite pe partea exterioara a blocului. A sarit direct in balcon: taraaaa!
Aaaa, am uitat sa va spun  unde au loc intalnirile SM Brasov. Location , location ,location cum ar zice nenea Trump. La sediul Lord of Lands, o sala absolut superba pusa la dispozitie de catre acestia. O explozie de culori ca in reclama de la Skittles daca o stiti, de ma asteptam din clipa in clipa sa ne luam cate o paleta peste fata de la vreo felina salbatica acunsa dupa vreun tablou sau o ferastruica ceva.. :)))


Pe data viitoare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu