vineri, 25 februarie 2011

Liv the chitzalon

Ea: Cum nu ati auzit de ea?  Are si videoclip pe Atomic cu un ciocan care darama un zid, haideeeeeeti mai....
Ei: Nu, nu se pune, nu o stim, macar fredoneaz-o si tu putin sa ne dam seama macar asa la ce melodie te referi. Daca nu o recunoastem nu se pune, esti OUT !
Ea: offf bine fie! Ia, atentie toata lumea va bag  refrenu’:  heeeei tichaaaaa liv the chitzalon, aliu uon injustaa roc inadooooor. (sunt cu pumnii stransi desupra capului si gesticulez frenetica, doar doar ma ajuta si corpul sa le demonstrez ca am dreptate: exista melodia asta cu “L”!!! de ce numai eu o stiu? Ce se intampla cu copchii astia, de nu o recunosc? Or’ s-au pus toti sa ma faca!! Sa ma scoata din prima runda, pentru ca stiu eu ca Ana nu ma sufera, ca mi-au luat ai mei yegheri d’aia negri elastici cum vroia ea ! daaa, asta e, sigur!
Ei: Laura , nu! Pe bune, nu te supara da’ nu stim ce naiba de melodie lalaaai tu aici. Si stii care este regula jocului, nu? Stim cu totii melodia, ramai, nu o stim, esti out! Nu te supara frate, aaa sorooo! Dar ma rog hai ca ma ai “ o viata” . Mai intri la o runda. Ce avem? Aaa, cantareti. Incepe sa zici alfatebul. A...........STOP! ok, am ajuns la F. Zi un cantaret sa o cantareata cu litera F

Eu: aaaa e simplu, stiu:  Jeni Farash !!


??!!!!!!!

Locatie: Brasov
Data: undeva intre anii  ’90-’93
Natura jocului” Flori, fete sau baieti, filme, jocuri, cantareti”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu