sâmbătă, 28 septembrie 2013

Fugi, fugi vin băieți mari

Îi știu de mici, de fapt de semimici, aveau 4 și 6 ani când i-am cunoscut prima oară. Sunt băieții prietenelor mele iubite Larisa și Lovin. Tare dragi îmi sunt. Cum le luam eu câte o bombonică și îi trăgeam de obraji: bu bu buuu. Și iată-i acum ditamai vlăjganii, îmi scuipă semințe în cap. Dar de unde îmi dau seama că s-au făcut mari, înafara staturii net superioare mie..de fapt cine nu mă întrece pe mine?!:)) 

Păi si-au făcut iubite! Da. Joli încă de când eram în Vamă asta-vară avea telefonul lipit cu prenadez de mână. Jur. Deci nici baie în mare nu a făcut, că naa, telefonul nu era waterproof. Noon stop o ardeau pe mesaje. Când a rămas la un moment dat fără baterie, panică!! nu te mai înțelegeai cu el. Na belea, dă și caută în Vamă disperați prize să-și încarce baietul telefonul. Băi și parcă presimțise că dă de belea dacă dispare din peisaj pentru o oră. După ce l-a încărcat avea 13 mesaje iar în ultimul extrem de categoric îi lansă întrebarea finală: Iubi, tu nu mă mai iubești??!! Larisa, maica-sa e disperată: trebuie să-mi găsesc și eu naibii un bărbat că asta mă lasă baltă în curând! 

Cu Kițibusu' treaba e mai recentă- e și mai mic ce-i drept. Ieri seară în timp ce mă uitam cu Lovin la un film "de viață", Kiți ne bâzâia întruna: mă lăsați și pe mine pe facebook va roog că trebuie să intru să vorbesc cu cineva. 
Eee vorbești, joacă-te pe telefon! Va roog!! Kitzi, nu!  Bine fie!zice copilul resemnat și intră în dormitor trântind ușa după el. Eu cu Lovin am continuat să vorbim la film, aaaaa să vizionăm un film, la care după câteva minute iese Kiți:  voi stați și trăncăniți întruna și nici nu știți că eu mi-am făcut gagică!!! 
  
Liniște în sala de cinema. Kitiiiiiiiiiiiiiiii, băiatul nostruuu vino aici, zi-ne tot auzi?!! Păi de ce nu zici așa? Că vrei să vorbești cu o fată? E prima ta gagică? Vezi că tre' să iei o piatră'n gură! Zi-ne cum o cheamă? Câți ani are? Ce job are?!! E fată serioasă  sau...hai zi-ne, nu ne mai ține în suspans! Nu vă zic nimic!!!..și așa am continuat toată seara, s-a enervat bietul copil și până la urmă ne-a lăsat cu întrebările în esofag. Nu aveam noi destule intrebări exitențiale mai trebuia să rămânem și cu întrebările legate de prima gagică a lui Kiți! pfffffff 

PS: dimineata când s-a trezit Kiți, Lovin i-a lansat-o direct: Kiți nu ne zici nici măcar cum o cheamă?  
Nu contează, că sunt cu ea doar că să-i fac în ciudă lui Gabi! 
...nici nu termină de rostit ultimul "i" de la "Gabi" că se trezeste spiritul feminist din noi și  două voci la unison, perfecte până și ca tonalitate se aud (și din stradă cred): păăăăi și fataaaa? La sentimentele ei nu te gândești?!! 
  
Fără mârlănisme Kiți!!! a continuat Lovin :)) 

  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu